PE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> hvide ure til kvinder Modne Kvinder til Unge Fyre ;) - Single.dk xxkybqzw

Modne Kvinder til Unge Fyre ;) - Single.dk hvide ure til kvinder

Modne Kvinder til Unge Fyre ;)

RomantiskeFyr26

RomantiskeFyr26 15/01/13 16:44

Hey alle kvinde :wink:
Jeg vil endelig bare gerne spørger jer om hvor mange her inde der er interesseret i unge fyre?
g om i har haft et forhold til en ung fyr og hvad var jeres fornemmelse af ham om han kun var ude efter sex med dig eller om han også kunne i forholdet

MVH... RomantiskeFyr26

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 15/01/13 18:19

det må defineres lidt mere i alder... :wink:

flirty

flirty 15/01/13 18:40

Nu kan jeg kun svare på mine egne vegne... og ja lidt definering af alder kunne jeg også godt have tænkt mig--- Når jeg laver en aftale med en ung fyr lægger jeg jo kortene på bordet med det samme, for ja jeg har oplevet unge fyre der ikke kun er interesseret i sexen med en moden kvinde, men pludselig vil endnu mere... og det kan jeg ikke rigtig forholde mig til, jeg ønsker jo ikke at fratage en ung fyr den oplevelse, at få sine egne børn :wink:

RomantiskeFyr26

RomantiskeFyr26 15/01/13 21:22

Jamen sådan som jeg definere er at når man
Alder for kvinder modne er 30- ? år
Unge fyre fra 17-18- 25-26 år

KDu

KDu 15/01/13 22:05

Alder afhænger jo meget af kultur. Så man kan jo ikke give et definitivt svar bare ved at sammenligne to aldre med hinanden.

Måske skulle man vende den om,og ikke tale så meget om alder, men generelt hvordan det er når den ene part er mere moden end den anden.

Jaime1986

Jaime1986 15/01/13 23:20

Det er ret sjovt.. Når en 45-årig kvinde ligger og knepper med en dreng på 18. Så er det fuldt ud acceptabelt. Men havde den 45-årige nu været mand, og den 18-årig en pige, så var manden jo resolut blevet udråbt som en gammel gris? - Hvor er logikken?

Hvis en kvinde ser en nøgen mand stå i vinduet i sin lejlighed, så er han blotter. Men hvis en mand ser en nøgen kvinde i hendes lejlighed, gennem et vindue, så er det jo manden der er en vindueskigger.

Mænd skal perversiteres, eller hvordan man nu skal forklare det. Minder mig om mine ekser. - Har man en eller anden seksuel fantasi, som de ikke lige bryder sig om, så er man et perverst svin. - Men man er indelukket og snæversynet, hvis man ikke spiller med på deres fantasier.

Troede, at kvinder var så vilde med ligestilling. Men det er åbenbart kun den ene vej.

Affliction

Affliction 16/01/13 09:11

Alder afhænger absolut ikke af kultur, men udelukkende af mængden af år. Det er ligegyldigt hvilken kultur du er i, så er 20 år 20 år, og 80 år er 80 år, ligegyldig om den er asiatisk eller nordisk.

Hvad angår Jaime1986s udsagn, så hænger det nok sammen med, at mænd ofte beskytter kvinder, hvilket betyder, at man sætter kvinden i offerrollen oftere, end man ønsker at sætte manden.
Men ja, det er ganske problematisk, at der er den ændring, men det er alt sammen sket i ligestillingens falske ånd.

Men synes generelt at det er frastødende, rent moralsk og etisk, med den aldersspredning der finder sted nu til dags. Synes man bør holde sig til folk i ens egen aldersgruppe.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 11:14

Jaime1986

Det er ret sjovt.. Når en 45-årig kvinde ligger og knepper med en dreng på 18. Så er det fuldt ud acceptabelt. Men havde den 45-årige nu været mand, og den 18-årig en pige, så var manden jo resolut blevet udråbt som en gammel gris? - Hvor er logikken?

Hvis en kvinde ser en nøgen mand stå i vinduet i sin lejlighed, så er han blotter. Men hvis en mand ser en nøgen kvinde i hendes lejlighed, gennem et vindue, så er det jo manden der er en vindueskigger.

Mænd skal perversiteres, eller hvordan man nu skal forklare det. Minder mig om mine ekser. - Har man en eller anden seksuel fantasi, som de ikke lige bryder sig om, så er man et perverst svin. - Men man er indelukket og snæversynet, hvis man ikke spiller med på deres fantasier.

Troede, at kvinder var så vilde med ligestilling. Men det er åbenbart kun den ene vej.

jeg må indrømme at jeg ikke deler dine holdninger what so ever.. jeg ville finde det lige forstyrrende at en på 45 var sammen med en på 18, uanset hvem der har hvilket køn.

dine udtalelser emmer lige af generalisering...

Må til dels erklære mig enig med KDu Med et glimt i øjet vil jeg til en vis grænse mene at alder bare er et tal.

Jo forhold på tværs af alder handler i høj grad om kultur. Det handler om hvad mennesket er vant til og er bekendt med. I nogle kulturer er det helt almindeligt at man bortgifter unge piger, SMÅ piger, til meget ældre mænd uden nogle løfter et øjenbryn. Selvsamme kultur ville højst sandsynligt finde det meget frastødende at en 45 årig dansk kvinde nedlagde en 18 årig dansk dreng. Ikke at det er helt almindeligt her, men helt fremmed er det jo i grunden heller ikke og så kan man mene om det hvad man vil.

Alder nej, det kan man ikke basere et forhold på for en fyr kan være utrolig moden af sin alder (det samme kan en kvinde naturligvis). På trods af den udtalelse ville jeg personligt ikke umiddelbart indlede et fast forhold med en alt for ung fyr (ja han skulle nok helst ikke være yngre end jeg) og det er fordi jeg har tre børn og måske står det indprentet i min hjerne at 'sådan er det bare' at manden 'skal' være den ældste. Opdragelse osv.
Meeeeeen det skulle da ikke genere mig at fjolle lidt rundt med en yngre fyr bare ikke én på 18, vel :sunglasses:

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 11:17

g så vil jeg lige tilføje at jeg har et par gange været i byen med en flok 20-22 årige gutter fra min skole i forbindelse med min netop overståede uddannelse. Og selvom jeg er 30 og de ved det, så er der da et par stykker der IKKE har lagt skjul på at jeg da virkelig bare skulle sige til hvis jeg liiiige stod og manglede én at 'putte' med så var de da helt klar ufatteligt smigrende synes jeg naturligvis det er, men nej der er sgu ikke nogen af dem der ligefrem er potentielle stedfædre for mine børn, hahaha! :sunglasses:

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 15:37

Jamen selvfølgelig generaliserer jeg. 99% af alle mænd ligner hinanden. Det samme med kvinder.

Går i samme tøj, har de samme hobbyer, har lært nøjagtigt det samme i skolen, har samme holdninger (rød/blå kassetænkning), kører i de samme biler, har de samme værdier, osv. osv.

Hvad er der seriøst galt i, at generalisere, når folk nu engang kommer fra et samlebånd?

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 16:52

Jeg kan slet ikke relatere til det du siger... Du ser simpelthen ikke mennesker som individer? Jo én % måske?..
Nej, jeg synes absolut ikke jeg oplever at alle går i det samme tøj, har samme hobbyer, kører samme biler, lærer det samme i skolen, har samme holdninger og værdier.. Det er da virkelig trist at du opfatter verdens befolkning på den måde :open_mouth:

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 17:19

Du har helt ret. Individualismen er mere eller mindre død, hvis du spørger mig. - Samfundet er begyndt at få en struktur der direkte siger til folk: "Hvis du ikke er med os, så er du imod os." - Og på den måde, så dannes der to poler.

Kan komme med nogle eksempler på den sort/hvide kassetænkning:

Hvis man ikke kan lide muslimer, så er man racist.

Man er rød, hvis man ikke er blå. - Man må ikke være neutral og mistroisk over for systemet.

Man er dum, hvis man ikke har gået på gymnasiet, eller tillige i skole.

Hvis læreren siger noget, så er det rigtigt.

Man må ikke give udtryk for at vide noget mere. - Man skal enten tro, mene eller synes. Ellers er man arrogant.

Man må ikke skille sig ud fra mængderne. I så fald bliver man slagtet.

Hvis man ikke køber dyrt mærketøj, så er man en fattigrøv, der ikke går op i sig selv.

Hvis man ikke stoler på, hvad de siger i TV, så er man en lam og mistroisk konspirationsterrorist.

Man må ikke bruge sin ytringsfrihed, hvis den sårer andre.

Alle stræber efter villa, volvo og vovse. Og dem der ikke gør, de er nogle tabere.

Mænd er nogle perverse stoddere, og kvinder er ofre. - Selv mange mænd hopper med på den galej og bruger kognitiv dissonans i håb om, at have en chance i tilværelsen.

Jeg har meget svært ved at se det individuelle i folk. No offence.. Jeg er blot ærlig. Og for mig set, så er du fuldstændigt ligesom de fleste andre kvinder. - Det er lidt ligesom DNA. - 99,9% af det er det samme. Det er kun den sidste promille der gør en til et "individ". Men det burde være omvendt.

Når jeg snakker med kvinder, så ser jeg de samme træk om og om igen.

Hvor mange kvinder er ikke enten SOSU'er eller pædagoger?

Hvor mange elsker ikke at putte?

Hvor mange vil ikke have en sjov kæreste?

Hvor mange vil gerne rejse i ny og næ?

Hvor mange elsker deres familie?

Kunne blive ved i en evindelighed. Men aner, at min pointe er feset igennem.

Det er den logiske følge af et samlebånds-samfund, som er 100% monotont. Mennesker er som træstubbe før de starter i skole. Men bliver hurtigt økset ind til fine firkantede trækasser, der alle ligner hinanden.

g hvorfor er lige jeg så så anderledes? - Jeg har aldrig gået i skole.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 17:44

Jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet af dit indlæg... Hvem er det lige er har de sort/hvide kassetanker du stiller op?.. For jeg kender dælme ikke mange med de holdninger, dét må jeg da erkende!.. Det er da nærmest en overdefination af janteloven du lister op.
Det er helt fint at du ikke ser det individuelle i mennesker, det respekterer jeg, men jeg finder det utroligt sørgeligt samtidig med.
Jeg sammenligner det lidt med én der kaster et blik ind på et bibliotek, ser alle bøgerne og siger 'det er jo fuldkommen det samme der står på alle hylderne' og ikke fatter at hver og én indeholder noget INDIVIDUELT... :wink: (i overført betydning, yes?)

Ja, der ER mange kvinder der enten er SOSU eller pædagog, men det ER altså ikke 99% af befolkningen... Og nok heller ikke halvdelen, vel?... Jeg KENDER rent faktisk mennesker der ikke bryder sig om at rejse og min veninde hader at putte. Alle jeg kender elsker deres familie.

Men det du siger, er altså at du er en dum pervers stodder?

KDu

KDu 16/01/13 18:16

Jaime1986

Du har helt ret. Individualismen er mere eller mindre død, hvis du spørger mig. - Samfundet er begyndt at få en struktur der direkte siger til folk: "Hvis du ikke er med os, så er du imod os." - Og på den måde, så dannes der to poler.
[...]

Jeg kan egenligt godt lide din tankegang. Du har fuldstændig ret at 99% af Jordens befolkning, har samme holdning til livet. Den tanke bliver du bare ved med at holde fast i. Det gør det åbenbart bare nemmere at være individualist.

Jeg beklager at du aldrig har gået i skole, men det reflekteres også i dit indlæg. Viden er vejen frem i et moderne samfund. Det er præcis det, der bryder rammerne og udfordrer normen. Viden skaber andre løsninger som størstedelen ikke ville have tænkt på. Så din tankegang bekræfter bare min udtalelse.

Tja... og jeg troede os ingeniører var firkantet, men åbenbart ikke snævertsynet

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:24

[quote post=1320355 by=Nugae Farcimis]
Jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet af dit indlæg... Hvem er det lige er har de sort/hvide kassetanker du stiller op?.. For jeg kender dælme ikke mange med de holdninger, dét må jeg da erkende!.. Det er da nærmest en overdefination af janteloven du lister op.
Det er helt fint at du ikke ser det individuelle i mennesker, det respekterer jeg, men jeg finder det utroligt sørgeligt samtidig med.
Jeg sammenligner det lidt med én der kaster et blik ind på et bibliotek, ser alle bøgerne og siger 'det er jo fuldkommen det samme der står på alle hylderne' og ikke fatter at hver og én indeholder noget INDIVIDUELT... :wink: (i overført betydning, yes?)

Ja, der ER mange kvinder der enten er SOSU eller pædagog, men det ER altså ikke 99% af befolkningen... Og nok heller ikke halvdelen, vel?... Jeg KENDER rent faktisk mennesker der ikke bryder sig om at rejse og min veninde hader at putte. Alle jeg kender elsker deres familie.

Men det du siger, er altså at du er en dum pervers stodder?
[/quote

Det er meget svært at forklare. Tror, at dette billede er den bedste illustration:

Https%3a%2f%2fd35vz4mrzuz1h1.cloudfront.net%2fuploads%2fattached image%2fimage%2fp 7920%2f79204%2fcd7f2a8f64

Men hvorfor skulle jeg sige, at jeg er en dum pervers stodder? - Men ja, jeg er da dum sommetider. Kan også være pervers, ligesom alle andre. Og ikke mindst kan jeg være en stodder, hvis andre er stodderagtige overfor mig. - Men det hele er på deltid. :wink:

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:27

Nå.. Endnu en glitch i single.dk.. Kan vist ikke vise billeder. Debatten bliver bare mere og mere underudviklet. - Gad vide om Jon-ass og ko sidder med fuldt overlæg og gør debat"funktionerne" sygt irriterende? :open_mouth:

Men så er de fandeme godt, at der findes en ting kaldet inage hosting.

http://i47.tinypic.com/2qjx1d2.jpg

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:27

Nå.. Endnu en glitch i single.dk.. Kan vist ikke vise billeder. Debatten bliver bare mere og mere underudviklet. - Gad vide om Jon-ass og ko sidder med fuldt overlæg og gør debat"funktionerne" sygt irriterende? :open_mouth:

Men så er det fandeme godt, at der findes en ting kaldet image hosting.

http://i47.tinypic.com/2qjx1d2.jpg

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 18:32

Jeg kan ikke se billedet, desværre?..
Du siger jo selv at 99% af mænd er ens og så siger du at mænd er perverse stoddere og man er dum hvis ikke man har gået i skole (eller det var der nogle der mente man var, hvem var det liige?) - det har du ikke... Eller du falder måske selv lige præcis uden for de 99% og er dermed et individ...? :wink:

Det er første gang jeg har hørt nogen komme med udtalelser som dine og ment dem alvorligt.. Ved ikke om jeg skal grine eller græde - eller i grunden bare forholde mig fuldkommen roligt............ :sunglasses:

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 18:34

Nå, der var billedet.. Det forklarer desværre ikke rigtig noget for mig... :unamused:

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:36

Hvorfor gør det ikke dét? - Det jeg mener med det er, at folks stræben efter penge og alle de materielle goder, som kan købes for dem, de skubber individualismen til side, da det er vigtigere at kunne overleve, end at være individualist.

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:38

Ved du hvorfor, at der er så mange SOSU'er? - Tvivler på, at mange har lyst til, at tørre gamle mennesker i røven.

Det er fordi, at der er ca. dobbelt så mange penge i uddannelsen, som der er ved at være på SU. - Hurtige penge er vigtigere end individualismen.

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:41

Nugae Farcimis

Jeg kan ikke se billedet, desværre?..
Du siger jo selv at 99% af mænd er ens og så siger du at mænd er perverse stoddere og man er dum hvis ikke man har gået i skole (eller det var der nogle der mente man var, hvem var det liige?) - det har du ikke... Eller du falder måske selv lige præcis uden for de 99% og er dermed et individ...? :wink:

Det er første gang jeg har hørt nogen komme med udtalelser som dine og ment dem alvorligt.. Ved ikke om jeg skal grine eller græde - eller i grunden bare forholde mig fuldkommen roligt............ :sunglasses:

For en gangs skyld, så kunne du prøve noget nyt. - I stedet for at forholde dig til dine tillærte "subjektive" følelser, så kunne du blande dem udenom, og se lidt objektivt på det.

Ja, jeg er anderledes. Meget endda. - Det bekræfter du mig jo også i, idet, at du selv sidder og indrømmer, at du aldrig har mødt nogen som har skrevet sådan noget, og ment det alvorligt. :wink:

Man bliver ikke nødvendigvis dum af, at gå i skole. Men det hæmmer ens naturlige udvikling, så man nemt kan fremstå dum overfor mennesker som ikke er blevet fanget i det sindsknepperi, som skolen nu engang er.

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:44

Hvor meget reel viden lærer man i folkeskolen? - Man lærer jo næsten ikke noget. I hvert fald ikke ift. alle de sociale spilleregler og moralske kodeks, som de prøver at pådutte mennesker.

Du skal ikke komme og sige, at mennesker der hele livet har læst de samme bøger, gået i den samme skole (folkeskolen), har set de samme TV-programmer og hørt på de samme politikere et helt liv, er individualister.

Det bedste trick de bruger er netop at få folk til at tro, at de er specielle. Fordi så vil de ikke gøre oprør mod systemet, som har frarøvet dem individualismen. - Det bedste fængsel er det, som fangerne ikke kan få øje på. Fordi så vil de aldrig tænke på at flygte.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 18:51

Fordi jeg synes det er et fjollet billede der joker med nogle (RIGTIG mange endda) menneskers forhold til materielle sager. Det er jo ikke ligefrem et billede baseret på facts men en overdrivelse for at fremme en forståelse som JEG i hvert fald til stadighed på ingen måde har for din holdning... (hov, har vi forskellige holdninger?)
Den lommefilosofi du kom med før... Den liste du diskede op med.. HVEM er de mennesker? HVEM er de mennesker der har den sort/hvide kassetankegang?... Det er simpelthen bare 99% af alle mennesker eller hvordan?..

Ang sosu, ja du kan tro der er rigtig mange der går den vej for pengenes skyld... Men du kan SØRME også tro at der er ualmindelig mange sosu'er der besidder en faglig stolthed og rent faktisk lægger en ære i at forbedre de ældre menneskers livskvalitet ved at yde dem visse former for service. empati er med i gamet også.

Du skriver at jeg 'for en gangs skyld kunne prøve noget nyt'... Det er ret morsomt formuleret alligevel, synes du ikke?.. :wink:
Jeps du er anderledes, jeg har aldrig påstået andet (?)- du er et individ og har individuelle holdninger.. Hvad mener du med at jeg 'indrømmer' det.. Har jeg påstået andet?...

Den sidste sætning synes jeg nu altså også er sjov.. Selvfølgelig hæmmer lærdom ikke din naturlige udvikling... Heller ikke den lære der kommer fra skolen :wink:

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 18:52

Hold da op, har du slikket på en giftig frø?

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:56

Ja, vi har forskellige holdninger. - Fordi, at jeg er individualist og du er et samlebånds-menneske. Ret simpelt. :wink:

Det beviser det jo også bare, når folk herinde sidder og rygklapper. - Det er det eneste i kan finde ud af, da i er nødt til at ty til fællesskab, da i ikke længere kan få øje på jeres egen individualisme.

Du spurgte mig på en retorisk og indirekte måde om, hvorvidt jeg selv synes, at jeg ikke er en del af de 99%. - Og jeg svarede dig.

Det gør den. - Det er jo noget, som du er blevet tillært igen. - Ved du hvad underbevidsthed er?

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 18:57

Igen.. Det er TYPISK mennesker, der ingen individualisme har, at de skal komme med sjofle kommentarer, så snart, at de mangler argumenter.

Den med at slikke på en frø, kunne jo have kommet fra hvilken som helst anden dansk kvinde. - Og du KAN bare ikke se, hvad jeg mener, hehe.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 18:57

Jeg kan forsikre dig for at hvis du sætter X antal mennesker til at se PRÆCIS de samme film, læser PRÆCIS de samme bøger, spiser PRÆCIS den samme mad, i PRÆCIS de samme rum, i PRÆCIS den samme tidsperiode så vil de stadig ha xxkybqzw. replika luksus ure til mændve vidt forskellige opfattelser af det hele og forskellige meninger om det. Måske nogle vil have samme mening, det er naturligt, men mennesket er ikke robotter og vil drage forskellige konklusioner om det. Og det er indiskutabelt. Hjernen er indrettet sådan. Og nu har jeg trods alt studeret hjernen i et godt stykke tid efterhånden i forbindelse med mit studie.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 19:00

Det var hverken retorisk eller indirekte. Det var temmelig direkte vil jeg mene.
Nej jeg kan garantere at jeg ikke kan se hvad du mener.... Jeg prøver ihærdigt men dine udtalelser giver ingen mening.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 19:01

Sjofel kommentar?? Hvilken kommentar er sjofel?

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 19:17

Ja, det vil de. INDENFOR boksen.. Det er dér, hvor individualismen fejler. - Ja, der er forskellighed. Der er også forskelle på æggene i en æggebakke, men de ligger stadigvæk i samme æggebakke.

Haha. Ja, dit studie.. Du studerer hvad andre mennesker mener. Det er dét der er problemet. Ligesom når folk "bare passer deres arbejde". - Har du overvejet at gøre dig uafhængige tanker om tingene, uden input fra Freud og de andre psykosefremkaldende psykopatvidenskabsmænd, som blev støttet af den monetære elite for at fremme kønsudviskningen og fjerne individualismen?

Folks hjerner fungerer i store træk ens. - Der er nogle hjernecentre, som styrer de forskellige impulser mv. - Og bliver de hjernecentre stimuleret af samme stof, så vil resultatet blive ret ens.

Jeg opfattede det nu som et indirekte og retorisk spørgsmål. Men lad det ligge. Vi kan jo ikke alle være lige gode til, at formulere os.

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 19:25

Din sjofle kommentar om, hvorvidt jeg har slikket på en giftig frø.

g ja.. Jeg ved godt hvad du har i sinde at skrive nu: "Jamen jeg mente det faktisk. Det virker sådan!" - Og grunden til, at jeg nærmest kan være synsk, hvad angår mennesker som dig er, at jeg kender din hjerne ud og ind. - Måske ikke dine egne personlige erfaringer. Men jeg kender dine responser og dine reaktionsmønstre. Du er ikke den eneste som har studeret. - Jeg har bare studeret hjemme, og uden nogen lærer der fortæller mig hvad jeg tænke og ikke tænke.

Men nu vil du selvfølgelig benægte, at du ville have skrevet, hvad jeg lige "gættede" på, og dermed komme med en lang smøre om, hvor arrogant jeg er, fordi jeg ikke er bleg for at indrømme min egen styrke.

Det er typisk mennesker.. Man er arrogant, hvis man kan se, og er stolt af sine styrker. Og man bliver fortalt, at man kommer længst med at være sårbar. Men når man så viser sin sårbarhed, så bliver den trampet på, ved første lejlighed.

Nugae Farcimis

Nugae Farcimis 16/01/13 19:40

Jeg kan simpelthen ikke tage dig seriøst desværre.. og så kan du jo passende bruge lidt til på at grifle ned hvad du så udleder af det.. du godeste haha...

Jaime1986

Jaime1986 16/01/13 19:42

Du er svaret på dine egne spørgsmål, hehe.

Alt det du sidder og siger, er stereotyp-ævl, som alle fyrer af.

1. Vær uenig.

2. Argumentér

3. Virker argumenterne ikke, så nedgør subjektet.

4. Virker nedgørelsen ikke, så ignorér subjektet.

Flot!

nedepåjorden

nedepåjorden 17/01/13 18:30

Det kan kun anbefaldes, og fik jeg chancen igen, så behøver jeg ikke nogen betænknings tid, svaret vil være JA!!

flirty

flirty 18/01/13 16:43

Jaime1986

Ved du hvorfor, at der er så mange SOSU'er? - Tvivler på, at mange har lyst til, at tørre gamle mennesker i røven.

Det er fordi, at der er ca. dobbelt så mange penge i uddannelsen, som der er ved at være på SU. - Hurtige penge er vigtigere end individualismen.

Jeg tør godt stå ved at jeg faktisk er sosuer og går videre på assistenten om et par måneder...
g damn hvor er du nedladende, både overfor en sosu'er som jeg og overfor de ældre/gamle der har behov for hjælp...
g jeg kan fortælle dig , at det faktisk ikke er meget "tørren røv" der ligger i det... Størstedelen af jobbet indebærer faktisk en del psykologi og at give borgerne den fornødne hjælp så man faktisk forsøger på bedste vis at lade dem beholde den livskvalitet som de tidligere har haft...Og jeg er så en af dem der går glad på arbejde fordi jeg ved jeg kan gøre en stor forskel.

Prøv at kigge lidt ud af og ikke bare tro at det kun handler om at tørre røv... Vor herre bevares altså HR. SNÆVERSYN...

DragonMind

DragonMind 21/01/13 11:33

Jeg kan faktisk godt se hvad Jaime1986 mener,
men når det er sagt synes jeg også han overdriver.

Affliction

Affliction 21/01/13 20:43

flirty

Jeg tør godt stå ved at jeg faktisk er sosuer og går videre på assistenten om et par måneder...
Og damn hvor er du nedladende, både overfor en sosu'er som jeg og overfor de ældre/gamle der har behov for hjælp...
Og jeg kan fortælle dig , at det faktisk ikke er meget "tørren røv" der ligger i det... Størstedelen af jobbet indebærer faktisk en del psykologi og at give borgerne den fornødne hjælp så man faktisk forsøger på bedste vis at lade dem beholde den livskvalitet som de tidligere har haft...Og jeg er så en af dem der går glad på arbejde fordi jeg ved jeg kan gøre en stor forskel.

Prøv at kigge lidt ud af og ikke bare tro at det kun handler om at tørre røv... Vor herre bevares altså HR. SNÆVERSYN...

Der er faktisk en stor værdi i, at man tager sig godt af de ældre borgere i dette samfund. Desværre synes jeg bare, at de som ofte tager sig af dem, ofte ikke engang besidder evnen til at håndtere sit eget liv.

Jeg synes på vegne af vores samfunds ældre, at de rent faktisk har fortjent noget bedre, end hvad der bliver givet til dem nu. I forhold til pleje, tid, såvel som personalet.

Jeg mener ikke specifikt dig, fordi jeg ikke kender dig. Men har bare erfaringen omkring plejen til ældre og de som udøver den, ofte ikke selv magter at håndtere deres eget liv. Og så synes jeg faktisk ikke at det er de ældre tjent med.

Ja, der findes da folk som gør deres arbejde ordenligt, synes bare de nærmest tilhører en minoritet indenfor ældreplejen.

flirty

flirty 21/01/13 21:59

Affliction

Der er faktisk en stor værdi i, at man tager sig godt af de ældre borgere i dette samfund. Desværre synes jeg bare, at de som ofte tager sig af dem, ofte ikke engang besidder evnen til at håndtere sit eget liv.

Jeg synes på vegne af vores samfunds ældre, at de rent faktisk har fortjent noget bedre, end hvad der bliver givet til dem nu. I forhold til pleje, tid, såvel som personalet.

Jeg mener ikke specifikt dig, fordi jeg ikke kender dig. Men har bare erfaringen omkring plejen til ældre og de som udøver den, ofte ikke selv magter at håndtere deres eget liv. Og så synes jeg faktisk ikke at det er de ældre tjent med.

Ja, der findes da folk som gør deres arbejde ordenligt, synes bare de nærmest tilhører en minoritet indenfor ældreplejen.

jamen jeg må desværre give dig ret i at ikke alle der er i plejesektoren har den psyke der skal til, for ja det er ret vigtigt man har styr på sig selv for overhovedet at have overskuddet til, at gøre den forskel der skal til...

men heldigvis er det fåtallet jeg er stødt ind i de steder jeg har været, men indrømmer der har været en eller 2 jeg har rystet på hovedet af desværre...

jeg tør godt tilstå jeg hører indenfor den særlige minoritet indenfor ældreplejen, bare kald mig selvfed :stuck_out_tongue:jeg ved bare hvad jeg står indenfor :wink:

Raptungo

Raptungo 21/01/13 22:32

Har sat og skimmet denne her debat, hvad med at I bliver enige om at være uenige?

Edit: Jamie har så slettet hans profil ...

Affliction

Affliction 22/01/13 00:23

flirty

jamen jeg må desværre give dig ret i at ikke alle der er i plejesektoren har den psyke der skal til, for ja det er ret vigtigt man har styr på sig selv for overhovedet at have overskuddet til, at gøre den forskel der skal til...

men heldigvis er det fåtallet jeg er stødt ind i de steder jeg har været, men indrømmer der har været en eller 2 jeg har rystet på hovedet af desværre...

jeg tør godt tilstå jeg hører indenfor den særlige minoritet indenfor ældreplejen, bare kald mig selvfed :stuck_out_tongue:jeg ved bare hvad jeg står indenfor :wink:

Det er jo nok også forskelligt fra område til område.

Men synes bare det er dybt uansvarligt, taget i betragtning, at sådanne personer næppe måtte passe børn, hvilket nogle ældre bliver lidt ligesom.

Hellere selvfed, end at andre kalder en fed. Haha.

flirty

flirty 22/01/13 20:39

Affliction

Det er jo nok også forskelligt fra område til område.

Men synes bare det er dybt uansvarligt, taget i betragtning, at sådanne personer næppe måtte passe børn, hvilket nogle ældre bliver lidt ligesom.

Hellere selvfed, end at andre kalder en fed. Haha.

jeg har heldigvis ikke været ude for så slemme tilfælde at jeg har ment det var uansvarligt. men der er jo også en ledelse der skal kunne stå indefor hvem de ansætter :wink:

griner :stuck_out_tongue:

Mrbertelsen

Mrbertelsen 08/02/13 19:59

Ham Jaime var da også helt på månen :s

Fjends

Fjends 19/04/13 10:10

Jaime1986

Du har helt ret. Individualismen er mere eller mindre død, hvis du spørger mig. - Samfundet er begyndt at få en struktur der direkte siger til folk: "Hvis du ikke er med os, så er du imod os." - Og på den måde, så dannes der to poler.

Kan komme med nogle eksempler på den sort/hvide kassetænkning:

Hvis man ikke kan lide muslimer, så er man racist.

Man er rød, hvis man ikke er blå. - Man må ikke være neutral og mistroisk over for systemet.

Man er dum, hvis man ikke har gået på gymnasiet, eller tillige i skole.

Hvis læreren siger noget, så er det rigtigt.

Man må ikke give udtryk for at vide noget mere. - Man skal enten tro, mene eller synes. Ellers er man arrogant.

Man må ikke skille sig ud fra mængderne. I så fald bliver man slagtet.

Hvis man ikke køber dyrt mærketøj, så er man en fattigrøv, der ikke går op i sig selv.

Hvis man ikke stoler på, hvad de siger i TV, så er man en lam og mistroisk konspirationsterrorist.

Man må ikke bruge sin ytringsfrihed, hvis den sårer andre.

Alle stræber efter villa, volvo og vovse. Og dem der ikke gør, de er nogle tabere.

Mænd er nogle perverse stoddere, og kvinder er ofre. - Selv mange mænd hopper med på den galej og bruger kognitiv dissonans i håb om, at have en chance i tilværelsen.


Jeg har meget svært ved at se det individuelle i folk. No offence.. Jeg er blot ærlig. Og for mig set, så er du fuldstændigt ligesom de fleste andre kvinder. - Det er lidt ligesom DNA. - 99,9% af det er det samme. Det er kun den sidste promille der gør en til et "individ". Men det burde være omvendt.

Når jeg snakker med kvinder, så ser jeg de samme træk om og om igen.

Hvor mange kvinder er ikke enten SOSU'er eller pædagoger?

Hvor mange elsker ikke at putte?

Hvor mange vil ikke have en sjov kæreste?

Hvor mange vil gerne rejse i ny og næ?

Hvor mange elsker deres familie?

Kunne blive ved i en evindelighed. Men aner, at min pointe er feset igennem.

Det er den logiske følge af et samlebånds-samfund, som er 100% monotont. Mennesker er som træstubbe før de starter i skole. Men bliver hurtigt økset ind til fine firkantede trækasser, der alle ligner hinanden.

Og hvorfor er lige jeg så så anderledes? - Jeg har aldrig gået i skole.


Fuck du kan tude man, flyt dog til et andet land hvis du er så fucking utilfreds!!!!!!!

Muhmuh

Muhmuh 19/04/13 10:36

Tjaa, min kæreste er 4 år yngre end jeg. Jeg gik slet ikke efter en der var yngre (tværtimod), men faldt for ham alligevel. Vi har været sammen i et par år og venter barn nr 2. Så det behøver ikke kun at handle om sex :wink:

Ved så heller ikke om jeg er hvad man vil kalde en "moden" kvinde, hehe :sunglasses:

KaLee

KaLee 20/04/13 15:24

Al respekt til SOSU'ere!

jeg ville aldrig arbejde med området, men synes det er fedt at der er nogle der vil. Der er sgu brug for alle, og man er absolut ikke mindre værd fordi man vælger at tage Sosu-vejen!

flirty

flirty 21/04/13 23:58

KaLee

hvide ure til kvinder

時計カルティエ
relojes de moda para hombres
cronógrafo Breitling
omega ure
ウブリロッテ

John Fogtmann

logo.gif (5522 bytes)

Phone: (+45) 43 27 00 00
Fax: (+45) 43 44 22 00
TimeZone: GMT +1
E-Mail: peter@skafte.dk

K

Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris

Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris_checkout
  • Description
  • Shipping Info
  • Review
reebok støvletter Reebok Reebok Sko Zigtech Kvinder , Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris reebok sneakers adidas,Butikker
The Reebok Zig is an "energy drink for your feet."
If you are looking to put that added fuel into your running then the Reebok Zigtech Womens Running Shoes White Blue is the shoe for you.

Comfort:

— The top half is made of syntactic leather and mesh upper equip with reflective properties on the shoes for reflective visibility and safety when running in low light condition.

— The technical performance mesh upper provides breathability and ventilation. It is equipped with padded tongue, collar and soft inner lining at the inside of the shoe that gives it a comfortable and snug fit.

— The lightweight upper provides ultimate durability.

Stability:

— The bottom half however was made from the DMX shear foam that had been design in a zig-zag shape separated into different panel from the heel to the mid-foot and onto the forefoot and this will help to reduce the impact to key muscle group when running and providing a smooth heel to toe transition.

Performance:

— It will provide you with the cushioning support, comfortable fit and reduces the strain experience on the feet, shin and glutes when running thus it will gives you the extra energy boost return that will propelled you forward and accompany you to the finishing line.

— The Reebok Zig Running Shoe features an engineered lightweight foam as the outsole, allowing it to absorb the impact of heel strikes, while spreading it along the zigs and zags.

Looks:

— It looks like a zigzagging line on a heart rate monitor. The Zig is designed to minimize the work performed by your leg muscles, so you can run easier, longer and farther.

— The ZigFuel also has 3M reflective features for safety.

Weight:

— 12 oz

The lightweight, flexible bottom unit, combined with a minimalist upper, contributes to making ZigTech a new standard in running and training footwear.

You can't miss the innovatively designed outersole which the shoe derives its name – it looks like a zigzagging line on a heart rate monitor. Reebok touts that the ZigTech's outersole transfers energy from your heel to the front foot. It it fuel your run and desire to the finishing line and beyond. Buy Reebok ZigTech at discounted price right there.

Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris
Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris
Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris
Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris
Reebok Zigtech Kvinder løbesko Hvid Blå | godt tilbud københavn,spar op til københavn,reebok hvide sneakers,bargain pris
You may also like...